Börjat jobba

För en vecka sedan började jag jobba igen efter semestern. Det går i ett rasande tempo. Jag är trött, så trött när det är kväll. Jag börjar vänja mig nu... Idag var det mest egen planering som gällde. Jag såg till att skaffa mig en bokhylla att ha vid tavlan, nu är den fylld med böcker i olika genrer och arbetsuppgifter i båda ämnena.

I morgon blir det dans i Liseberg igen. Det gäller att ta vara på danskvällarna nu, snart är det bara inomhus som gäller!

I helgen hade jag & Ingela 30årsfest med hawaiitema. Det bloggar jag om en annan dag, idag orkar jag inte. Har tvättat 6 maskiner tvätt idag, både överkast, påslakan och kläder! I morgon ska vi fotograferas på jobbet, jag har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig. För första gången har jag inte vänt upp och ner på klädkammaren i jakten på den perfekta (nåja) klädseln. Jag tar det i morgon bitti helt enkelt. Undra hur dags man ska gå upp???! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0