Längesen

Ja jag vet, jag är dålig på att uppdatera. Jag prioriterar annat. Ikväll är första kvällen på flera veckor jag sitter ner i soffan och tar det lugnt. Innan idag har jag jobbat, städat o fixat lite saker på Knalleland. Jag håller på att fixa kort till folk som ska gifta sig/har förlovat sig (3 st). Skaffade typ kopparringar, tänkte embossa dem i guld. Efter x antal försök har jag gett upp. Jag gick och köpte ringar i "guld" idag istället.

Orkar inte uppdatera om allt som hänt sen sist, så här kommer en liten sammanfattning:

Fått inbjudan till bröllop i höst
Diverse kurser
Dans
Mys
Sol
Skåne
Långa naglar
Utvecklingssamtal
Jobb, jobb, jobb...

Typ så ja. I morgon ska jag och några brudar pyssla, sen blir det nog dans på kvällen. Lajk it.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0