Man hinner mycket...

...när man slutar klockan ett! Jag var kvar på jobbet tills ca 13.40, var tvungen att förbereda för min vikarie på fredag morgon (när jag ska till doktorn och göra det avgörande testet, kanske. Typ). Efter jobbet cyklade jag till Knalleland och letade jeansleggings. Hittade inga som passade :( Cyklade in till stan och gick en sväng där, men blev inget där heller. Efter det drog jag hem och satte en deg på jäsning. Under tiden som den jäste gick jag ut med återvinningen och sen låg jag i sängen och läste och åt choklad :D

Jag känner mig mycket lugnare nu, som om jag hittat mitt "lunk". Jag sover bättre om nätterna (vaknar inte lika ofta mitt i nätterna längre) och sover i regel 7 timmar per natt. Det känns som att det är på rätt håll iaf. De senaste två veckorna har jag dessutom mått väldigt bra och inte varit yr eller mått illa mer än en gång. Får hoppas att det håller i sig.

Igår var jag på Håroskopet och klippte mig hos Johanna. Hon var jätteduktig och jag kommer absolut att fortsätta gå dit. Det var första gången jag blev klippt i Borås. Första gången som jag klippte mig hos en frisör norr om Skånes gränser för att vara ärlig. :)

I morgon är det föräldramöte för vår del. Lång dag alltså.

I söndags var jag & Carita i Göteborg och shoppade. Eller vi skulle shoppa. Hittade bara en stickad tröja. Träffade kusin Minna och åt lunch på Jensens, sen följde hon med oss på stan. Lite senare anslöt sig Linda & Tristan oxå. :) Jisses va han växer!!! Jag såg dem senast i juni, och det tycker inte jag är så långesen, men jag tyckte han hade växt typ en decimeter eller nåt! Helt galet! På tåget dit var det signalfel mellan Borås o Sandared, vi kröp fram och blev ca 30 min sena. Vi satt och roade oss med att sjunga och ta knäppa foton, haha. På hemvägen var det ännu värre! Då fick vi stanna för mötande tåg, singalfel osv. Vi kom 40 min sena hem.

Kommentarer
Postat av: Carita

SKICKA FOTON!!!

2010-09-29 @ 22:02:39
URL: http://blacklion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0