Helgen mm

Det har varit en minst sagt fullmatad helg. Trött efter jobbet i fredags, tog det lugnt och sen var vi hos Kirurgen. Tobias var oxå där. Hamnade på Max drive trough mitt i natten för pojkarna skulle minsann ha färdkost före utgången. Det blev dock ingen utgång utan rakt hem i säng (var för sig!).

Lördag blev det en tur på Knalleland. Jag är nu ägare till mitt livs första par Converseskor, ett par svarta. De är väldigt sköna :) Funderar på ett par röda oxå. På kvällen drog vi till Kirurgen igen, han och Björn hade förfest. Det diskuterades både det ena och det andra, och sen frågade killarna varför tjejer är så rädda för att killar ska rota i deras väskor. Både jag o Carita slängde då fram våra väskor o sade "Varsågod, rota på!" Det gjorde de, riktigt fascinerade var de där de satt o kollade genom väskorna, haha. Körde ner dem till Harrys sen.


På bryggan i Skalle, med mina nya Converse, och med en pratglad o social anka i bakgrunden.

Söndagen var solig och fin och vi beslöt oss för att åka till Skalle för att sitta på bryggan och läsa/njuta. Sagt och gjort, packade lite fika och drog. Skalle är verkligen helt underbart. :)

På kvällen såg vi film med Kirurgen. Det blev Prince of Persia. Det var en okej film, väldigt förutsägbar... 

Idag jobb igen. Mått kasst, ont i huvudet o mått illa, varit yr osv. Ska försöka få tag på skolsyster i morgon, kolla blodtryck osv. :( Nu är det läggdags!


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade ni inte berättat vad som skulle hända hela tiden hade jag tyckt den var bättre! :P

2010-09-07 @ 08:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0