Fredag

Ska strax åka iväg, lite tågluff sisådär haha. Ska bli skönt att komma iväg lite, behöver det. Både för kroppen och knoppen (mest antagligen för mitt blodtryck, men det orkar jag inte tänka på just nu).

När jag gick hem från jobbet idag, sade ena chefen, J, "Se nu till att inte bli kär i helgen, vi vill ha dig här!" Gulligt ju :)

Vi avtackade L med pompa o ståt idag. Hon hade lagt ett kort åt mig i mitt fack "Du är ju tom mer aktiv än jag!" - haha. Ska man ta det positivt eller?! ;)

Skolfotograferingen är över för i år, nästa vecka blir det vanliga rutiner igen. Gött.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HA en fin helg^^ jag har ändrat i min blogg nu ;) ORDMÄrKARE!!!!!!!!!!!

2010-09-17 @ 15:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0