Ledig

Jag har tillbringat ett par dagar i Skåne. Kom tillbaka nu ikväll. Jag har bland annat
 
umgåtts med kompisar, familjen och mormor
köpt vinterskor (Jag säger inte fy Jenny! eftersom jag faktiskt behöver dem!)
ätit för mycket thaimat och ostbågar 
nästan blåst bort när jag var ute och gick
lyckats få niomånader gamla Ian att somna
utnyttjat mitt presentkort på Önska och har numera ännu fler Snö of Sweden-smycken ;)
varit med om att destillera whiskey på ett annorlunda sätt

Nu blir det enbart soffläge resten av kvällen. Morgondagen är vigd åt scrapbooking :)



Lite mörk bild, men här ser ni mina nya smycken. De stora örhängena fick jag på köpet när jag köpte för 500 kr.


Kommentarer
Postat av: Theodora

Vilka fina smycken :) ha en fin söndag!

2010-11-07 @ 12:58:41
URL: http://theodoraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0