Doktorn



Jag har inte varit på vårdcentralen på två veckor, när jag var där och tog bland annat blodtryck och fem rör med blod. Trycket var ju okej då, och tänkte det är upp till doktorn att höra av sig. Idag hade jag fått brev av henne när jag kom hem. Hon meddelade att alla prover var bra, men hon ville ha dit mig igen (fastande) för att ta lite prover till. Jag började ju genast fundera på vad som nu är fel då, men ska inte spekulera i det... Jag fick så klart ringa min chef N och meddela att jag återigen ska till vårdcentralen. Vi har iaf tillsammans kommit överens om en tid när jag ska dit för ytterligare prover. Detta innebär att min mentorskollega återigen får klara sig själv på mentorspasset. Det är fjärde gången nu, vår klass undrar om jag har något emot dem, haha. Nej, 8B, det går inte att ha något emot er ;)

Huvudsaken är att jag blir frisk.
Nej, jag känner mig inte sjuk. Jag känner mig frisk, pigg och glad. Kanske därför detta känns ännu jobbigare.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0