Måndag

Uppe med tuppen idag, före sju! Sen hade jag ganska tråkigt ett tag... Så jag översatte uthyrningens städanvisningar till tyska, och vips blev det superkul.... hahaha... Nej kanske inte ;) Men nu är den fixad iaf, och jag har lämnat iväg den på remiss till Annelie o Sara (som jag pluggade med) - tre par ögon ser mer än ett par.

Ville dra till djurparken idag men tyckte att det blåste för mycket. :(

Vid tio drog jag ner på stan, lämnade tillbaka biblioteksböcker, in på Joline och bytte mitt svarta Snö of Sweden-armband (pärlornas färg flagnar) och sen till Systemet o köpte lite god cider :) Därefter hem igen... och var hemma kl halv elva... Började sortera högen med osorterade brevpapper när jag kom hem. Har satt in drygt 150 st nu, har minst lika många kvar att gå igenom! :)

I eftermiddag cyklade jag & Carita vår vanliga 1,4 milsrunda, var riktigt jobbigt idag med tanke på blåsten. Sen solade vi på balkongen i två timmar, och planerade inför torsdag.

På torsdag ska nämligen Carita kidnappa mig! Vi ska ut på road trip! Jag har ingen aning om vart vi ska, och om jag ska vara ärligt så tror jag inte att hon heller har riktig koll på det ;) Men jag gissar att vi kommer att åka till kusten, för hon sade att jag skulle packa ner badkläder och att vi ska grilla om det är fint väder. Alltså har vi idag delat upp vad vi behöver ha med oss i matväg osv. Ser fram emot det, ska bli skoj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0