Tisdag

Uppe tidigt idag med, skulle till doktorn kl åtta för att ta bort leverfläckar. Han tog bort den i nacken, men de i ansiktet skickade han på remiss till hudmottagningen, för att inte det skulle bli fula ärr. Väntetiden är typ 2 månader. Gör egentligen ingenting, för man ska ju undvika solen efter ett sådant ingrepp. Har förbannat ont i mitt sår nu iaf, han sydde med 3 stygn, men det är väl så det ska vara.

Efter det gick jag och satte mig och väntade på en sköterska som skulle ge mig min andra TBE-spruta, sen gick jag hem.

Vid tio drog jag till djurparken, och sen var jag där till lunch. Kul att se gepardungarna igen :)

Resten av dagen har spenderats med att sätta in nya brevpapper, gått en promenad och solat på balkongen. Carita kommer hit och "lånar" min balkong varje eftermiddag eftersom hon inte har någon sol efter 12 om dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0