Pausfågel

Bloggen har blivit lidande ett tag, tyvärr. Det är semester och jag roar mig med annat. Dessutom är mitt humör inte på topp just nu, och det har det egentligen inte varit de senaste veckorna. Jag har börjat klura på frågan Var hör jag hemma? och det var antagligen ingen bra idé... :/ Jag har inte kommit fram till något bra. Jag trodde att jag hörde hemma både i Skåne o i Borås, men just nu känns det inte så. Vill inte utveckla detta mer i bloggen, inte för tillfället iallafall.

Bild från när jag var på Tjörn i helgen. Underbart ställe, dit ska jag igen!!!


Kommentarer
Postat av: FINALINA - finalinafina.blogg.se

haha, nej det gjorde vi inte:D

2010-07-26 @ 16:12:41
URL: http://finalinafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0