Från A till Ö

Ramlade av en slump in på Sannas blogg, och hittade en bra lista där som jag använder mig av idag.

Alkohol: Inte alltför ofta. Cider eller vin.
Allergi: Laktos.
Armhävningar: Hmmm ;)
Blyg: Till o från väl.
Beroende av: Vatten, luft, människor.
Betyg: Sätter jag x antal två ggr om året.
Blir glad av att: Att umgås med mina vänner och min familj.
Bor: Sveriges 14e största stad.
Dagbok: Skrev när jag var mindre. Kan anteckna i min kalender om det är något + på bloggen så klart.
Djur: Har haft många husdjur innan (tex hund, katt, fiskar, kanin), men inga nu.
Drömmar: Hoppas jag att alla har. Vad vore livet annars?
Dåliga sidor: Envis - en egenskap som både kan vara bra och dålig.
Ekonomi: Det går ihop iaf.
Familj: Mamma, pappa, två systrar.
Favoritdryck: Vatten.
Festar: Väldigt sällan nu för tiden.
Flyttat: 6 ggr tror jag.
Fobi: Ormar!
Foto: Jag älskar att fotografera! :)
Född: 1981.
Gillar: Det som gör mig glad och nöjd med livet.
Graviditet: -
Gråter: Det händer.
Gör dagligen: Vaknar, sover, äter... ;)
Hatar: När det inte blir som man har tänkt sig. Att känna sig maktlös.
Hypokondriker: Nej.
Imponeras av: Många människor.
Intressen: Simma, promenera, inredning, renovering, läsa, scrapbooking, skriva...
Jobb: Lärare i språk.
Kaffe: Dricker jag inte.
Kamera: En vanlig digitalkamera som jag köpte ny i april. Vill dock ha en systemkamera.
Kläder: Bekväma.
Kompisar: Har många vänner, men några få som är riktigt nära.
Länder jag besökt: Tyskland, Danmark, Luxemburg, Spanien, Österrike, Frankrike, Storbritannien, Andorra.
Längd: 165 cm.
Mobil: Sony Ericsson T700, röd.
Motto: Oj, den var svår. Om du ser en människa utan ett leende, ge henne ditt.
Musik: Spotify.
Musikalisk: Kan inte sjunga men gör det ändå.
Märkeskläder: Klarar jag mig utan.
Naglar: För korta....
Politik: Ja. ;)
Rakning: Ja.
Rädslor: Att det ska hända mig något eller någon i min närhet.
Saknar: Mitt hem just nu när jag inte är hemma.
Samlar: Minnen, brevpapper.
Sjukdomar: Inga just nu, men känner av halsen... Hoppas jag slipper bli förkyld.
Ska göras: Umgås m min familj.
Smeknamn: Har inget så direkt nu.
Sol: Skönt, men jobbigt när det är för varmt.
Sover: Rör mig mkt har jag fått veta.
Talang: Ingen jag tyvärr känner till.
Telefonbok: Finns i mobilen. Vilket är lite illa om den går sönder...
Tränar fysiskt: Simmar, promenader, cyklar.
Tränar psykiskt: Ska jag bli bättre på.
Utbildning: Senarelärare i språk.
Vikt: Alldeles för mycket.
Äcklas av: Folk som utnyttjar vårt system och tex inte VILL jobba för de får pengar ändå.
Äter: Gärna fisk och kyckling.
Önskar: Mycket som jag önskar. Till min födelsedag önskade jag mig bara bra saker, och vet ni - jag fick allt jag önskade mig :) Finfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0