Haga julmarknad & Liseberg

I helgen var Elin & Jonas här. Syftet med deras besök var att vi skulle åka till Liseberg på julmarknad. Det var osäkert in i det sista om vi skulle åka, då det utfärdats klass 1 varning för blixthalka. Vi stod i valet och kvalet om vi skulle åka bil, buss eller tåg eller skita i det. Till sist smsade jag C, som höll på att flytta till sin bror och nytt kört på vägen, och han sa att det var moddigt men inte jobbigt annars. Sagt och gjort, vi begav oss mot Göteborg. Vi var först i Haga, sen en snabbis på både Gustav Adolf och i Nordstan. Träffade Linda o en sovande Tristan i ungefär en kvart, sen begav vi oss till Liseberg. På kvällen blev det indiskt och det gillade vi :) Idag har jag handlat sista klapparna, gött :) Hittade dessutom en röd stickad tröja till mig själv, och en annan häftig tröja.

Vill så klart passa på att tacka för alla värmande ord som jag fått denna veckan, på sms, msn och annat, i och med att jag varit väldigt nere pga extramammas tillstånd. Mamma har varit på besök hos henne och det var ett bra besök. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0