Årets näst sista dag

Japp, i morgon är det dagens sista dag. Jag har varit ute och gått i en timme idag. Min kropp är stel eftersom jag inte simmat på hela Skånevistelsen, och inte heller haft min dagliga motion. Jag är förbannat trött på all snö.

I morgon åker jag till Malmö och firar nyår med Petra, ska bli jättetrevligt! :) Ska ha sällis med Dahlman in, han ska till Hipp. Jag får väl köra hem den 1e hahaha.

Idag har jag köpt nya sommardäck till bilen, blev Continentaldäck. Om en stund kommer mormor, farmor o farbror hit och "firar" jul. Det blir oxstek till middag, mums!

Igår var jag först på lunch med Dahlman hos Maria. Efter det var jag hos Benny, Helen & barnen. En riktigt go dag :) Jag begav mig till Boan oxå, mitt gamla favoritpläjs, hahaha. Nu är jag inte lika imponerad ;) Tyckte mest det var ännu dyrare där än sist jag besökte stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0