Jenny flyttar in :)

Idag tog jag alla mina pärmar o annat till jobbet. Har fått upp allt och det blev bra. Hjärnan har gått på högvarv hela dagen, jag är helt slut. Fick parkeringskort (fast jag hade ju tänkt cykla till jobbet, men ett parkeringskort är väl aldrig fel!), en massa information o en nyckelknippa i stil med min pappas... :S (Nej okej, där överdrev jag lite. Men bara lite.)
Har arbetsrum tillsammans med N och U, och det är skönt att sitta så få i rummet. Jag gillar vårt rum, mycket för att det har fönster längs hela väggen. Ja, jag slänger upp lite foton då :)




Och nu tänker mina scrappande vänner Vad är det för glasburkar hon låter stå på skrivbordet? Ja, de stod där när jag kom o de ska stå där i fortsättningen också. Men först ska de genomgå en make over ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0