Jag lever

Ja jag vet att jag är en periodare på att uppdatera bloggen. Jag lever hur som helst, fast det kunde gått illa igår... Carita o jag var på väg hem och bakom oss kom en saab i en full fart. Tror ni inte att puckot skulle köra om mitt i en kurva med skymd sikt? Samtidigt sitter han o pratar i telefon... Han hann halvvägs, sen såg vi allihop den mötande bilen och saaben fick med andra ord brått att tränga sig in bakom oss igen. Jävla pucko! Han blev nog lite skraj själv, för det tog ett tag innan han körde om oss sedan, trots att han kunde kört om tidigare.

Idag har jag försökt få undan lite här... har bakat och städat. Det ser ut som kriget fortfarande, men jag får jobba på det.. Jag är dödstrött när jag kommer hem om dagarna, så då orkar jag inte. Sover dåligt om nätterna också, har för mkt i min skalle. Natten till lördag somnade jag klockan två och vaknade klockan sex, underbart! :( 

Nu ska jag beställa tågbiljetter! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0