Borås Borås

Sprid nyheterna, jag kommer idag
för jag vill bli en del av dig
Borås, Borås.

I postorderskor och Algotskostym
gör jag entré i stora stan
Borås, Borås.

Ja, jag vill vakna upp i stan som aldrig sover
Där blir jag kung för en kväll
kvällen är min

På Broadways estrad var jag nummer ett
men det är här som jag vill slå
Borås, Borås.

För om jag lyckas här
finns inga mer besvär
då har jag allt
Borås, Borås.

Borås, Borås.

Ja, jag vill vakna upp i stan som aldrig sover
Där blir jag kung för en kväll
kvällen är min
min är den kväll när jag gör vad jag vill.

På Broadways estrad var jag nummer ett
men det är här jag vill slå
Borås, Borås.

För om jag lyckas här
finns inga mer besvär
då har jag allt
Borås, Borås.



Jag håller med er, Galenskaparna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0