Gott å mätt

Gott var det, och mätt är jag. Dock blev jag liiite besviken över att det innehållsrika salladsbordet inte längre fanns. Det känns trist tycker jag, jag menar alla vet ju att sallad/grönsaker är bra. Visst, det fanns grönsaker, men inte i den utsträckningen som för 2 år sen. Jag har hänvisat alla mina gäster denna veckan dit, och med betoning på att det finns massor av allt... känns lite korkat...

Nu ska jag snart iväg igen. Vi ska på stand up på Öja krog ikväll :)

Igår var jag och spelade minigolf med Jessica, Micke, DJ & Dahlman. Jag förlorade så klart, men bryr mig inte alls. Det är sällskapet jag är ute efter, inte vinsten. Dahlman vann efter storspelande, så han fick bjuda oss andra på glass vid hamnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0