Ullared

Jag & Jennie tog oss till Ullared idag! Jag hämtade upp henne tidigt i morse (ja, Jennie är allt lite förvånad över det!) o vi kom in på Gekås direkt. Ingen kö, wunderbar! Handlade lite smått o gott, dock hade jag önskat att jag skulle hitta fler par byxor, men man kan inte alltid få som man vill.

Efter Gekås gick vi i affärerna där runt omkring. Köpte tex vita ballerinaskor för en femtiolapp :D
Inne på lantmännen köpte jag cardstock o mönstrade papper (totalt 22 st) och lite annat smått o gott till mitt scrappande. När vi var klara där hittade vi till Panduros outlet, o så var jag fast där i typ 40 min... Handlade massa scrapsaker där, superbilligt! Riktigt najs dag och absolut nöjd med allt som jag handlat!

I morgon ska jag lämna blod i Skene, och även passa på att fika med Nathalie & Maria, plus springa en vända på Skroten. Gardinerna i uthyrningen behövs bytas ut...

Lägger in en bild på mina nya skor, bara för att ;) Söta om inte annat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0