Årets lista

Så här i slutet av året blir man ju ofta nostalgisk av sig...
Jag har sammanställt en lista av årets bästa inom vissa kategorier. Håll till godo!

ÅRETS..

flytt: Min så klart! Jag har träffat så mkt nytt folk o upplevt så mkt nytt.

nya bekantskaper: Linda, Johanna, Marie, Annika, Pernilla, Nathalie, Maria & Jennie m fl

sjukdom: bihåleinflammation, inte bara en utan två gånger... bläää.

resa: Stockholmsresan. I love it!

tråkiga: hade inbrott o de snodde datorn. Totalt onödigt.

citat: Kom från en kille i nian efter jordbävningen i Skåne: "Jenny, jag har hört att det har varit jordbävning i ditt hemland!" Hemland var det ja...

sms: går till Lotta the one and only, för sms skickat 26 dec 2008 kl 04.04 efter en för Lotta vild Tingvallavisit: "Fan Jenny! Såg inte dej, Hörde inte dej. SKANDAL! :) Jag är full å glad å Mellberg är hetare än hetast... Kram å Gonatti"

Kommentarer
Postat av: Lotta

vild å vild...vet inte om jag kan påstå det :) men det var en kanonkväll! juldagen är en bra partykväll för mej för fjorårets var också kanoners!

2008-12-28 @ 17:22:18
URL: http://brightsides.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0